کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


نمایشگاه بورس بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی در خصوص بازارسرمایه

03 آوریل 2017
کد خبر : 973018



سعید اسلامی بیدگلی، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، درباره برگزاری نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷ بیان می‌کند: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در ایام نمایشگاه می‌تواند برای مخاطبان بالقوه و بالفعل بازارسرمایه بسیار مفید باشد.

به گزارش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و به نقل از ایران فاینکس، سعید اسلامی بیدگلی تصریح کرد: با شناسایی مخاطبان بازارسرمایه می‌توان فرصت‌های مناسبی را برای آشنایی در سطوح مقدماتی و پیشرفته برای علاقه‌مندان این حوزه، فراهم کرد تا بدین ترتیب به عمومی کردن بازارسرمایه در سطوح خرد و کلان جامعه کمک شود.

این کارشناس بازارسرمایه به اهمیت ارتباط با مخاطبان در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معمولاً در نمایشگاه‌ها بخش ارتباطات فعال است اما هنوز برای یک CRM بهینه یا یک مدیریت ارتباط با مشتری مناسب جای کار جدی وجود دارد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این نکته که فرهنگ‌سازی لازمه توسعه و رونق بازار سرمایه است، گفت: بازارسرمایه حوزه‌ای است که نیاز به نگاه تخصصی دارد به‌همین منظور باید از طریق فرهنگ‌سازی علاوه بر آشنایی عمومی و جذب مخاطب حداکثری به حضور تخصصی در بازارسرمایه کمک شود و یکی از فرصت‌هایی که می‌تواند به این روند کمک کند، در ایام نمایشگاه به‌دست می‌آید که باید به نحو احسن از این فرصت بهره گرفت.