کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


همایش بین المللی حاکمیت شرکتی درترکیه

کانون سرمایه گذاری ایران باهمکاری مرکز ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی باهمراهی انجمن حاکمیت شرکتی ترکیه در تاریخ ۱۵ و ۱۶ ژانویه ۲۰۱۳ در استانبول در کنار همایش بین المللی حاکمیت شرکتی ترکیه یک کارگاه اموزشی در موردGlobal Reporting Initiative و Integrated Reporting به صورت اختصاصی برای یک گروه از کارشناسان و علاقه مندان ایرانی برگزار می‌کند.

همایش بین‌المللی حاکمیت شرکتی در ترکیه روز ۱۵ ژانویه برگزار می‌گردد که علاوه بر معرفی شرکتهای برتر حاکمیت شرکتی در ترکیه، رییس سازمان بورس ترکیه، رییس مجمع جهانی حاکمیت شرکتی و .. به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در روز ۱۶ ژانویه نیز یک کارگاه اموزشیویژه هیئت ایرانی برگزار می‌گردد که این کارگاه اموزشی توسط آقای Mervyne King تدریس می‌شود که وی نویسنده گزارشات مرجع کینگ ۱ و ۲ و ۳، رییس هیئت مدیره Global Reporting Initiative و عضو شورای بین المللی گزارش دهی یکپارچه Integrated Reporting و قاضی دیوان داوری بین المللی در پاریس و از متخصصین مشهور حاکمیت شرکتی است که در بیش از ۳۶ کشور اصول حاکمیت شرکتی و پایداری شرکتی را ترویج کرده است.

طبق تفاهم انجام شده هزینه های شرکت در کارگاه و همایش از سوی مرکز پرداخت می گردد. فقط هزینه سفر و اقامت بر عهده متقاضیان است.

برنامه کنفرانس و کارگاه

۱۴ ژانویه

حرکت از تهران و اقامت در هتل استانبول

۱۵ ژانویه

کنفرانس بین المللی حاکمیت شرکتی با حضور رییس سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه، رییس شرکت بورس استانبول ، شرکتهای برتر از نظر حاکمیت شرکتی در بورس استانبول ،

۱۶ ژانویه

کارگاه آموزشی استاندارد گزارش دهی جهانی و گزارش دهی یکپارچه

۱۷ ژانویه

حرکت از استانبول به تهران

میانگین متوسط هزینه های سفر

هزینه سفر و اقامت ۳ شب در هتل

۹۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای هر نفر

گزارش دهی یکپارچه Integrated Reporting که استاندارد جدید در حال تدوین گزارش دهی است اطلاعات اساسی مرتبط با عملکرد مالی ، استراتژی ، حاکمیت شرکتی، عملکرد و چشم انداز های یک سازمان را با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و زیست محیطی که سازمان در آن فعالیت می کند منعکس می کند.

ابتکار گزارش دهی جهانی یا GRIنیز یک استاندارد گزارش نویسی است که امروزه بیش از ۲۰۰۰ شرکت برتر جهانی از این استاندارد برای گزارش دهی وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی از آن استفاده می کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره حداکثرتا تاریخ سه شنبه۱۲ دی ماهه جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۶۰۸۳۲۲ تماس بگیرند.