کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


قدردانی از یک دهه زحمات عضو سابق هیأت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار

27 فوریه 2018
کد خبر : 976208



امروز هشتم اسفندماه ۹۶ ،مراسم تکریم از دکتر علی سعیدی عضو سابق هیأت‌مدیره و معاون سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در ابتدای این مراسم دکتر شاپور محمدی عنوان کرد: دکتر علی سعیدی همواره منشا آرامش در بازار سرمایه بود و به عنوان یک متخصص اقدامات با ارزشی انجام داد.

وی ادامه داد: معاون سابق سازمان بورس در همه حوزه ها توانمند عمل کرد و طی ۱۹ ماه حضور بنده در سازمان همواره منشا اثر بود.

دبیر شورای عالی بورس افزود: خط مشی علی سعیدی اصلاح مسیر و امور بازار سرمایه در مسیر قانون بود و به جای نفی دیگران راهی برای بهبود شرایط باز کرد و شاهد این مدعا کتاب تاریخ بازار سرمایه است که با دلسوزی تدوین شد و اقدامات مثبت همه ادوار بازار سرمایه کشور در آن نگاشته شد.

دکتر محمدی ادامه داد: دکتر سعیدی در سمت جدید نیز یاری دهنده بازار سرمایه و پلی برای اتصال بازار سرمایه ایران به جهان خواهد بود.

دبیر شورایعالی بورس به نمایندگی از طرف بازار سرمایه از زحمات دکتر علی سعیدی قدردانی کرد.

در ادامه این خبر حسین فهیمی مدیرعامل سمات به ایراد سخن پرداخت و ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای حاضر در این مراسم نکو داشت، گفت: علی سعیدی پس از یک دهه فعالیت مستمر اکنون در مسولیت جدیدی انجام وظیفه می کند و دوره مسولیت وی در سازمان بورس میراث پایدار و دستاوردهای بزرگ را به همراه داشت.

وی ادامه داد: دکتر سعیدی در موقعیت پر چالشی وارد بازار سرمایه شد و پیوندی میان گذشته، حال و آینده ایجاد کرد و خود بخشی از تاریخ بازار سرمایه است.