کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


کنفرانس حسابداران و مدیران مالی دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی

11 ژانویه 2017
کد خبر : 972372



دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی

احتراماً به استحضار می‌رساند کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در راستای فعالیت‌های علمی خود و همچنین به‌روز نمودن دانش حسابداری و مالی کارشناسان و مدیران شرکت‌های عضو، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه اجرایی دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی نموده است.

براساس این تفاهم‌نامه درصورتی‌که بیش از ۳ نفر از هر شرکت عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران جهت شرکت دراین کنفرانس معرفی گردند، مشمول ۴۰% هزینه ثبت‌نام خواهند شد.

لذا خواهشمند است درصورت تمایل به ثبت‌نام و بهره‌مندی از ۴۰% تخفیف مورد تفاهم، فرم ثبت‌نام را به تعداد نفرات (الزاماً بیش از ۳ نفر) تکمیل نموده و هزینه ثبت‌نام را که بعد از اعمال تخفیف برابر ۲۳۷٫۰۰۰ تومان برای هر نفر می‌باشد به شماره حساب ۰۳۰۴۵۵۰۶۴۳ بانک تجارت شعبه دانشگاه تهران به نام تعالی‌سازان (شرکت برگزارکننده کنفرانس) واریز نموده و به دبیرخانه کنفرانس به شماره ۸۸۱۴۰۴۵۱-۰۲۱ فاکس نموده؛ مراتب را به اطلاع کانون نیز برسانید. شایان ذکر است درج کد تخفیف تفاهم‌نامه کانون به شماره ۱۰۱۲۱ به روی تمامی فرم‌های ثبت‌نام و فیش واریزی الزامی است.

این کنفرانس روز ۲۵بهمن سال جاری در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس به سایت www.financialconf.ir مراجعه کنید.

فرم ثبت نام