کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


بازدید اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از گروه صنعتی چدن سازان

20 ژوئن 2019
کد خبر : 979855



طبق هماهنگی‌های به عمل‌آمده با مدیران ارشد گروه صنتعی چدن سازان، نمایندگان محترم شرکت‌های عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در روز سه شنبه ۲۸ خردادماه از گروه صنتعی چدن سازان بازدید نمودند.

در این بازدید که به همت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و گروه صنعتی چدن‌سازان صورت پذیرفت در ابتدا مدیران ارشد گروه ضمن خوش آمدگویی طی جلسه‌ای شرحی کوتاه و مفید در خصوص این گروه (چدن سازان، شرکت غلطک سازی و کارخانه سنگین صنعت کوهپایه) ارائه نمودند.

در ابتدای مراسم معارفه،  مهندس ذاکر مدیرعامل شرکت غلطک‌سازان سپاهان به معرفی این شرکت پرداخت و عنوان کرد: این مجموعه با صنایع بزرگی هم‌چون فولاد مبارکه، مس سرچشمه و … همکاری دارند و در حوزه صادرات نیز با برخی کشور همانند ترکیه و روسیه همکارهای خوبی را شروع نموده‌اند.

ذاکر از جمله برنامه‌های آتی این شرکت را افزایش تولید محصولات این شرکت تا سال ۱۴۰۰ عنوان نمود.

در ادامه جلسه معارفه مهندس انصاری مدیر و بنیان‌گذار شرکت چدن‌سازان به سخنرانی پرداخت، شرکت تولیدی چدن‌سازان در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید قطعات یخته‌گری در شهرک صنعتی جی در شهر اصفهان تاسیس شد.

به گفته انصاری، شركت توليدي چدن سازان با اتكا به دانش فني و مديريتي خود و با استفاده از متخصصين داخلي و خارجي در ۲ دهه اخير توانسته است به اهداف اصلي خود كه توليد محصول قابل رقابت با بهترين سازندگان اروپايي بوده است دست يابد.

در پایان جلسه نمایندگان شرکت های عضو کانون به بازدید از محل شرکت های یاد شده در گزارش پرداختند.

از جمله مهمترین محصولات و اقدامات این گروه به شرح ذیل می‌باشد:

تولید کوکیل و ملحقات آن

تولید غلتک‌های مختلف سنگین و سبک

اخذ و ارتقای گواهینامه‌های مختلف تولیدی

اجرای طرح و توسعه جهت افزایش ظرفیت تولید

و سایر کشورهای اروپایی افتتاح دفتر صادرات در ترکیه