کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


آکادمی بورس؛ فرصتی پیش روی معامله‌گران

25 دسامبر 2017
کد خبر : 975394



آکادمی بورس فرصتی است برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حقیقی تا دانش مالی و مهارت­‌های معاملاتی خود در بازارسرمایه و خرید و فروش اوراق بهادار در بازار واقعی محک بزنند. حضور در این مسابقه محدودیتی نداشته و تمامی افراد با داشتن حداقل مدرک تحصیلی (دیپلم) ازسراسر کشور می‌توانند شرکت کنند.

 به‌گزارش روابط‌عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران به‌نقل از عصر مالی، امین آذریان، رییس کمیته اجرایی آکادمی بورس در خصوص جزییات این طرح گفت: آکادمی بورس فرصتی است برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حقیقی تا دانش مالی و مهارت­های معاملاتی خود در بازارسرمایه و خرید و فروش اوراق بهادار در بازار واقعی محک بزنند. حضور در این مسابقه محدودیتی نداشته و تمامی افراد با داشتن حداقل مدرک تحصیلی(دیپلم) ازسراسر کشور می‌توانند شرکت کنند.

عضو شورای سیاست گذاری آکادمی بورس در خصوص مراحل اجرای این مسابقه افزود: رقابت این مسابقه در دومرحله صورت می­گیرد. در مرحله نخست افراد با سرمایه اولیه ۵میلیون ریالی که توسط خودشان تامین می­شود، به مدت یک ماهه در بورس اوراق بهادار سرمایه گذاری می­کنند. این مرحله از مسابقه دارای قوانین و ضوابط مخصوص به خود است که در سایت tradechallenge.ir کاملا ذکر شده است. پس از پایان فرصت یک ماه، پنجاه نفز نخست که بالاترین بازدهی را کسب کرده باشند به مرحله دوم راه می­یابند.

azarian

امین آذریان در مورد مرحله دوم برگزاری این مسابقه گفت: پنجاه نفری که به مرحله دوم راه یابند، با سرمایه اولیه ده میلیون ریالی که توسط حامی مالی آکادمی بورس تامین می­شود به مدت یک ماه مسابقه خواهند داد و در پایان این ماه نفرات برتر مشخص می­شوند.مرحله دوم نیز دارای قوانین و ضوابط ویژه­ای است.

وی در مورد جوایز نفرات برترگفت: جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب صد میلیون ریال و هفتاد میلیون ریال و پنجاه میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم هر کدام ده میلیون ریال در نظر گرفته شده است. همچنین در راستای حرکت به سوی اشتغالزایی در بازارسرمایه و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و  نام گذاری سال ۱۳۹۶، ده نفر اول این مسابقه به عنوان مدیران پرتفوی در نهادهای مالی مشغول به کار خواهند شد.

مدیرعامل گروه دانش شاخص بازارسرمایه در پایان گفت: این رویداد امسال برای نخستین بار اتفاق می­افتد و ما امیدواریم ضمن معرفی
جذابیت­های سرمایه­گذاری در بورس، فرهنگ سهامداری را گسترش داده و نفرات جدیدی را به خانواده بازارسرمایه کشور جذب نماییم.

Bourse-Academy