آغاز فرآیند داوری نخستین جشنواره “بورس و رسانه” 06 آگوست 2017 کد خبر : 973941 |
یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار: حدود ۵۰۰ اثر از ۱۲۵ خبرنگار و تحلیلگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که این آثار پس از آمادهسازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط داوران، ارزیابی و بررسی میشود. این جشنواره در سه بخش رسانههای مکتوب، رسانههای دیداری و شنیداری و بخش ویژه، میزبان آثار خبرنگاران، تحلیلگران و نویسندگان بازار سرمایه است.
بهگزارش روابطعمومی کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران بهنقل از سنا، با پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره “بورس و رسانه”، انتخاب آثار برگزیده توسط هیات داوران جشنواره آغاز شد.
یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این رابطه گفت: حدود ۵۰۰اثر از ١٢٥ خبرنگار و تحلیلگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار پس از آماده سازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط داوران، ارزیابی و بررسی می شود.
دبیر اولین جشنواره “بورس و رسانه” از دکتر حسین عبده تبریزی، دکتر اکبر نصرالهی، محسن ایلچی، علیرضا کتابدار، و سعید مستشار به عنوان داوران جشنواره نام برد و افزود: مراسم پایانی جشنواره با معرفی نفرات برگزیده دوشنبه ۲۳ مرداد ماه برگزار میشود.
یاسر فلاح در خصوص بخشهای اولین جشنواره “بورس و رسانه” نیز اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش رسانه های مکتوب، رسانه های دیداری و شنیداری و بخش ویژه، میزبان آثار خبرنگاران، تحلیلگران و نویسندگان بازار سرمایه است.
وی افزود: بخش ویژه این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی، نگاه موشکافانه و کارشناسی به نقش بازار سرمایه و بورس در تحقق این شعار خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، تصریح کرد: در اولین جشنواره “بورس و رسانه” رسانههای مکتوب و دیجیتال شامل روزنامهها، نشریات ادواری، خبرگزاریها و سایت های خبری –تحلیلی و همچنین بخش رسانههای دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و تلویزیونی شرکت دارند.
دبیر اولین جشنواره “بورس و رسانه” ادامه داد: این جشنواره در آستانه پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه در ایران و با تقارن روز خبرنگار، در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه برگزار میشود.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد برای گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و توسعه سواد مالی، همکاری موثری با همه رسانه ها و همچنین خبرنگاران محلی و منطقه ای داشته باشیم.