کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


مراسم رونمایی از دومین سند راهبردی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران

07 دسامبر 2018
کد خبر : 978672



به‌همت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، مراسم رونمایی از سند راهبردی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با محوریت «راهکارهای توسعه آموزش‌های مالی و اقتصادی در مدارس» باحضور آقایان عبدالرسول عمادی، سرپرست معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ منصور مجاوری، مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش و مدیران ارشد بازار سرمایه در مدرسه خیریه کودکان کار تهران (ایلیا) برگزار شد.

در این مراسم، دکتر سعید اسلامی‌بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران ضمن خوشامدگویی به حاضران درخصوص این گردهمایی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه دکتر عمادی به سخنرانی پرداختند و سپس دکتر منیره آرزومندیان، موسس و مدیر مدرسه خیریه کودکان کار تهران ایلیا؛ توضیحاتی درخصوص چگونگی تاسیس، روند و مشکلات این موسسه از آغاز تا کنون بیان نمود.

در ادامه مراسم از دومین سند راهبردی کانون نهادها رونمایی شد و سپس از چک نمادینی که جهت کمک به پروژه برق‌رسانی این مدرسه، به‌همت کانون نهادها از مدیران بازار سرمایه جمع‌آوری گردید، رونمایی شد و اصل چک در اختیار مدیریت این مجموعه قرار گرفت و از مدیرانی که در این امر خیر با کانون نهادها همکاری نموده بودند با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آمد.


سپس مدیران به بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه پرداختند.