کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


دوره آموزشی « تربیت مدیران راهبردی در بازارهای مالی »

17 آوریل 2016
کد خبر : 971076



به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، مرکز مالی ایران با هدف انتقال تجربه مدیریت راهبردی به نسل جدید مدیران در بازارهای مالی و تربیت مدیران راهبردی، برگزار می کند:

دوره آموزشی

« تربیت مدیران راهبردی در بازارهای مالی »

ضرورت انتقال تجربه مدیریت در سطوح راهبردی از نسلی از مدیران پیشرو به نسل بعدی، موضوعی بی نیاز از استدلال است. با وجود این، انتقال تجربه مدیریت راهبردی در كشور ما با مشکلات و موانع ساختاری مواجه است. فقدان سیستم جامع انتقال تجربیات موثر و گستردگی موضوعات راهبردی در كشور اهمیت نگاه ویژه به استقرار و ایجاد فرایندهای تربیت مدیران خلاق، آینده پژوه و راهبردی را مضاعف كرده است. با توجه به نقش کلیدی و موثر بازارهای مالی در  اقتصاد کشور ما ایران و تعدد نهادهای حاکمیتی  و تصمیم‌ساز، ضرورت انتقال تجربه از نسلی از مدیران پیشرو و مجرب به نسل جدید در این بازار، به دلیل کاهش هزینه های تصمیم گیری و آزمون و خطا و تسهیل فرایندهای دسترسی به اهداف متصور در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی اهمیت ویژه ای دارد.

از این رو مركز مالی ایران در راستای رسالت‌های آموزشی خود در حوزه بازارهای مالی، با همكاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مركز دانشگاهی نور (وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام)، اقدام به برنامه‌ریزی برگزاری دوره جامع «تربیت مدیران راهبردی در بازارهای مالی» نموده است.

محتوای آموزشی این دوره در سه سطح دروس پیش نیاز، دروس اصلی و دروس تخصصی برنامه ریزی شده است و اساتید این دوره جمعی از مدیران ارشد اجرایی و اساتید برجسته كشور می باشند.

علاقه مندان به جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره های ۶۶۷۲۴۳۴۳ و ۶۶۷۲۴۵۴۵ مرکز مالی ایران تماس گرفته و یا به سایت ifc.ir بخش آموزش مراجعه نمایند.