کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


تفاهم‌نامه کانون با دبیرخانه اجرایی یازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی

12 فوریه 2018
کد خبر : 975883



کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در راستای فعالیت‌های علمی خود و همچنین به‌روز نمودن دانش حسابداری و مالی کارشناسان و مدیران شرکت‌های عضو، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه اجرایی یازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی نموده است.

براساس این تفاهم‌نامه هر شرکت عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران جهت حضور دراین کنفرانس، مشمول ۲۵% تخفیف ثبت‌نام خواهد شد.

درصورت تمایل به ثبت‌نام و بهره‌مندی از ۲۵% تخفیف مورد تفاهم، فرم ثبت‌نام را تکمیل نموده و هزینه ثبت‌نام را که بعد از اعمال تخفیف برابر ۲۹۶,۲۵۰ تومان می‌باشد به شماره حساب ۰۳۰۴۵۵۰۶۴۳ بانک تجارت شعبه دانشگاه تهران به نام تعالی‌سازان (شرکت برگزارکننده کنفرانس) واریز نموده و به دبیرخانه کنفرانس به شماره ۸۸۱۴۰۴۵۱-۰۲۱ فکس نموده؛ مراتب را به اطلاع کانون نیز برسانید.

جهت برخورداری از تخفیف و قطعیت ثبت‌نام، قبل از واریز وجه از طریق شماره ۰۲۱۸۸۳۴۹۴۴۴ داخلی (۱۰۹ و ۱۱۵) واحد روابط‌عمومی کانون، کد تخفیف را دریافت و بر روی فیش خود درج نمایید.

این کنفرانس روز ۳۰ بهمن سال جاری در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس به سایت www.financialconf.ir مراجعه کنید.

 

11th-weld-broshor_001