کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


برگزاری دوره‌های مدیریتی MBA و DBA

10 جولای 2018
کد خبر : 977252



 کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در نظر دارد با همکاری گروه دانش شاخص بازار سرمایه و حمایت دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به برگزاری دوره‌های MBA و DBA نماید.

باتوجه به اهمیت مدیریت در رشد و ارتقاء سازمان‌ها و جوامع، نظام‌هاي آموزش عالی کشورها آموزش و تحقیق در حوزه مدیریت را از نظر کیفی و کمی به‌سرعت توسعه داده‌اند. یکی از زمینه‌هاي بارز توسعه آموزش مدیریت ایجاد رشته کارشناسی ارشد مدیریت سازمان (MBA) در کشورهاي مختلف جهان است.

از سویی دیگر دوره DBA با محوریت چند هدف طراحی شده است. در واقع برای دوره DBA با توجه به نیازمندی‌های امروز سازمان‌ها و کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان‌ها، اهدافی ترسیم شده است و عناصر اساسی دوره DBA، که شامل مواد آموزشی، پایان‌نامه و اساتید می‌باشد، به‌گونه‌ای انتخاب و یکپارچه شده‌اند که امکان تحقق این اهداف فراهم شود.

  • شایان ذکر است براساس توافق صورت‌گرفته شرکت‌کنندگانی که از مجموعه اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در این برنامه حاضر شوند مشمول ۵% تخفیف خواهند شد.

در صورت تمایل، برای شرکت در دوره‌های آموزشی مذکور، با شماره تماس‌های ۸۸۷۸۴۰۱۱،۸۶۰۸۰۷۴۱،۸۶۰۸۰۷۴۶ داخلی ۱۰۳ مدیر آموزش و پژوهش جناب آقای چرم‌گر تماس حاصل نمایید.

لینک سایت