کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تحلیل برتر

14 اکتبر 2019
کد خبر : 9710254



جلسه اختتامیه دومین جشنواره تحلیل برتر به ابتکار و همت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و حمایت شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد و شرکت سرمایه‌گذاری اعتضاد غدیر امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در محل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، برگزار گردید.

این مراسم که با حضور شرکت‌کنندگان، داوران، حامیان و همچنین جمعی از بزرگان بازار سرمایه تشکیل شد، با سخنرانی و خوش‌آمدگویی دکتر سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل محترم کانون نهادها آغاز و در ادامه با سخنرانی جناب آقای دکترمصطفی امیدقائمی(مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف) و محمدرضا مدیری (مدیرعامل شرکت پتروشیمی زنجان) در خصوص جایگاه و موقعیت صنعت پتروشیمی، ادامه پیدا کرد.

علیرضا توکلی کاشی، دبیر جشنواره که مسئولیت اجرای جلسه را نیز بعهده داشت ابتدا در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان و داوران و نحوه داوری اعلام نمود که تعداد گزارش‌هاي تحليلي رسيده به دبيرخانه ۱۶ گزارش، تعداد نفرات شركت كننده ۲۶ نفر، و تعداد داوران ۱۳ داور بوده است که جمعا ۸۱ داوری انجام شده است.
حداقل تعداد داوري هر گزارش ۳ داوری و حداكثر تعداد داوري هر گزارش ۶ داوري براي هر گزارش بوده است.

و سپس برندگان دومین جشنواره که به تحلیل صنعت پتروشیمی اختصاص داشت، به ترتیب ذیل معرفی نمود:

????گروه تحلیلی تیم برگزیده اول:
محمود پاکباز، پریسا خدایاری، زهرا صدیقی از شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

????تیم برگزیده دوم:

هاشم فتح آبادی، رضا حسین زاده از شرکت سبدگردان پاداش سرمایه و شرکت به رابین

????تیم برگزیده سوم:
کتایون محمدی، فاطمه رسولیان، از شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران

 

همچنین در حاشیه این مراسم جوایز برندگان دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان نهادهای مالی نیز اهدا شد.
و در پایان این مراسم مسئولین کمیته داوری از سومین دوره جشنواره که به موضوع تحلیل صنعت دارو در بورس اختصاص داشت خبر دادند.
اطلاعات تکمیلی دوره سوم از طریق سایت و هیئت اجرای جشنواره تحلیل برتر در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فایل ارائه شده در جلسه اختتامیه