کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


اولین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (Technology Investment Meeting- TIM) با موضوع «صندوق‌های VC دی-هشت تجربیات و مدل‎‌های مالی»

29 نوامبر 2017
کد خبر : 975255



یکی از فعالیت‌های پارک فناوری پردیس (وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) در عرصه بین‌المللی راهبری شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت (D-8 TTEN) میان کشورهای اسلامی درحال توسعه (گروه دی-هشت) است. مأموریت دبیرخانه شبکه، ایجاد بستری برای توسعه همکاری‌های فناورانه و تبادل میان کشورهای عضو است.

از جمله فعالیت‌های مهم در عرصه فناوری، سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه از طریق صندوق‌های جسورانه است و کشورهای دی-هشت در این زمینه روند رو به توسعه‌ای را در پیش دارند. لذا دبیرخانه شبکه بر آن شد به‌منظور همکاری و هم‌افزایی میان صندوق‌های جسورانه کشورها و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات آن‌ها نشست سرمایه‌گذاری فناوری (Technology Investment Meeting- TIM) با حضور فعالان این حوزه را برگزار نماید.

این نشست با موضوع «صندوق‌های VC دی-هشت تجربیات و مدل‎‌های مالی» از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آذرماه سال جاری به‌میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. بر طبق بررسی‌های صورت‌گرفته در کمیته علمی نشست و مصوبات شورای راهبری بخش‌های متنوعی از قبیل چهار پنل تخصصی ارائه مدل سرمایه‌گذاری توسط چهار صندوق جسورانه ارائه تجربیات دو سرمایه‌پذیر در ارتباط با سرمایه‌گذاران مختلف برگزاری دو جلسه ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch)، سخنرانی افراد کلیدی و … در این نشست پیش‌بینی شده است.

ضمناً می‌توانید از طریق ثبت‌نام (با ۲۰درصد تخفیف ویژه اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران) مقدمات حضور کارشناسان آن مجموعه محترم را نیز فراهم کنید.

این ثبت‌نام از طریق کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران صورت خواهد پذیرفت. لذا برای انجام امور حداکثر تا روز شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۱ با روابط‌عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران هماهنگ نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی http://tim.d8tten.org/page_1021_fa.html مراجعه فرمایید.

pdf2دانلود فرم ثبت‌نام

D8